Márkaerősítő kampány

Augusztus 1-én van a Word Scarf Day, amikor a cserkészek – szerte a világban – felveszik a nyakkendőjüket, így emlékezve az első, 1907-ben tartott angliai cserkésztábor nyitónapjára. Ezen a napon indult a Magyar Cserkészszövetség integrált kampánya, melyben a cserkészet értékeit kívánja megmutatni. További részletekről itt olvashattok.

A főváros mellett kiemelt szerepet kaptak vidéki nagyvárosaink – Pécs, Szombathely, Székesfehérvár, Kecskemét, Szeged, Miskolc és Debrecen. Ehhez kapcsolódva egy rövid reklámspot is készül. A kampány célja, a cserkészet értékeinek megmutatása, az esetleges tévhitek eloszlatása, illetve az üzenetek eljuttatása olyan helyekre, ahol kevésbé erős a mozgalom jelenléte. A kampány az Imre herceg terv – közelebb egymáshoz projekt keretében valósul meg.